Artikel uit productie

Dit product is uit het assortiment van Miele. Hij wordt niet langer geproduceerd en is daardoor niet meer leverbaar!

Een vervangend artikel van Miele vindt u vast in ons assortiment. Indien u niet kunt vinden wat u zoekt dan kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier. Klik dan hier.

Klik hier onder om snel naar de juiste categorie te gaan.

Omschrijving

Miele UltraPhase 2 wasmiddel voor witte was, met extra vlekverwijderaar zoals optisch witmiddel. Nieuwe formule met de frisse Aqua geur. Voor heldere kleuren en stralend witte was. Uitstekende vlekverwijdering, ook bij lage temperaturen.

Geen overdosering mogelijk dankzij automatische dosering. Hoog rendement - voor 50 wasbeurten.

Minimale afname: 6 stuks

Specificaties

Miele UltraPhase 2 wasmiddel

Beknopte specificaties

Aantal cycli 50 wasbeurten
Bedoeld voor Wasmachine
Inhoud (l) 1.4 liter

Algemeen

Type accessoire Wasmiddel
Verpakking Fles

Accessoire eigenschappen

Universeel Nee
Merkcompatibiliteit Miele
Compatibele producten Twindos wasmachines

Fysieke eigenschappen

EAN nummer 4002515948903
Gewicht 1.55kg
Afmeting (HxBxD) 25.00cm x 10.00cm x 9.00cm

Bestellen

We zijn pas tevreden als we zeker weten dat uw aankoop werkt. Beter nog: dat u er maximaal van kunt genieten. Om daarvoor te zorgen bieden we u tal van specifieke installatie diensten, uitgevoerd door onze specialisten. Helemaal afgestemd op uw situatie en behoeften. U kunt deze opties toevoegen op deze productpagina en/of wijzigen in uw winkelwagentje.

Informatie

Controleer voordat u dit product besteld goed of deze Miele UltraPhase 2 koker geschikt is voor uw machine. Bij twijfel kunt u altijd vrijblijvend contact met ons op nemen. Wij helpen u graag verder. 

Service

De service- en garantieafhandeling van de Miele UltraPhase 2 koker wordt volledig door ons verzorgd. Wij zijn een erkende en geautoriseerde servicepantner van Miele. Door deze werkwijze kunnen wij een optimale service en snelle afhandeling garanderen.

Miele hecht grote waarden aan goede dienstverlening, ook na uw aankoop. Daarom staan zowel wij als de Miele Service- Informatielijn elke werkdag van 09:00 tot 17:00 uur klaar om al uw vragen over Miele producten te beantwoorden.

Mocht uw apparaat defect raken tijdens de garantieperiode dan komt u in aanmerking voor de Miele Home-Service. Houdt u bij het aanmelden van uw apparaat altijd de factuur, meldcode en het serienummer bij de hand.

Een defect product kan op de volgende wijze worden aangemeld voor een aan huis service:

  • Via ons contactformulier
  • Via onze klantenservice: +31 (0)486 472020
  • Wilt u zelf online een reparatie aanvragen? Dat kan met deze link.

Deskundig advies
Onze medewerkers zijn deskundige professionals met veel kennis over de producten, die klanten kunnen helpen als ze technische ondersteuning of service nodig hebben

Reviews (0)

Note: HTML-code wordt niet vertaald!

Recente Miele berichten